Wśród początkujących mikroprzedsiębiorców panuje przekonanie, że wszystko trzeba robić samemu. Zapewniamy Cię jednak, że tak nie jest! 

Często z chęci zaoszczędzenia trochę grosza decydujemy się działać „na własną rękę” i wtedy stajemy się kierownikiem, menadżerem, sprzedawcą, marketerem, księgowym, prawnikiem i Bóg wie czym jeszcze w jednym! 

Tymczasem, gdyby wyliczyć, ile czasu musisz poświęcić na szperanie po internecie w poszukiwaniu niezbędnych informacji, na naukę i na wdrożenie na dane stanowisko okazuje się, że gdybyś w tym czasie poświęcił się temu, co robisz najlepiej, zarobiłbyś dużo więcej niż wynosi miesięczny koszt współpracy ze specjalistą z danej dziedziny.

Co daje współpraca z takim specjalistą?

Co możemy konsultować?

  • Szanse na pozyskanie klienta publicznego na bazie Twoich dotychczasowych doświadczeń
  • Szanse na pozyskanie klienta publicznego poza Twoim obszarem prowadzenia biznesu
  • Strategię działania na rynku publicznym
  • Realizacja zleceń wspólnych
  • Analiza wyników złożonych ofert
  • Analiza konkurencji
  • Strategia cenowa
  • Ochrona informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
  • Budowa bazy podwykonawczej
  • Szanse na pozyskanie zamówienia, w sytuacji, gdy w postępowaniu wybrana została oferta innego podmiotu
  • Poszukiwanie aktualnych ogłoszeń
  • Inwestowanie w zamówienia publiczne