REGULAMIN REKLAMACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ
REGULAMIN REKLAMACJI USŁUGI SZKOLENIOWEJ
1. Klient ma prawo oczekiwać, że:
a. zostaną spełnione założone cele szkolenia,
b. zostaną zapewnione odpowiednie warunki pracy (o ile za organizację szkolenia
odpowiadała firma szkoleniowa),
c. prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień
szkoleniowych,
d. prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze
specyfiką kształcenia osób dorosłych,
e. w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
f. zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
2. Instytucja szkoleniowa ma prawo oczekiwać, że:
a. uczestnicy szkolenia w pełni zaangażują się w proces kształcenia,
b. uczestnicy chętnie wezmą udział w przygotowanych przez trenera działaniach i
ćwiczeniach,
c. uczestnicy dostosują się do ustalonych w czasie szkolenia reguł,
d. zostaną spełnione inne formalne warunki umowy,
e. w przypadku szkoleń realizowanych w ramach projektów dofinansowanych z
funduszy unijnych w ramach EFS uczestnicy dopełnią wszystkich formalności
przewidzianych regulaminem projektu.
3. Uczestnik szkolenia (w przypadku szkoleń otwartych) lub zlecający (w przypadku szkoleń
zamkniętych) może złożyć skargę lub reklamację jeśli ma zastrzeżenia do kwestii
zawartych w pkt. 1 niniejszej procedury reklamacyjnej.
4. Skarga lub reklamacja powinna zostać złożona na poniższym formularzu za
pośrednictwem strony www.trappa.pl lub w formie pisemnej za pośrednictwem poczty
tradycyjnej na adres: Trappa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (50-078) ul. S.
Leszczyńskiego 4 lok. 25, 50-078 Wrocław, poczty elektronicznej na adres:
biuro@trappa.pllub doręczona osobiście do biura firmy.
5. Reklamację powinno złożyć się nie najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od dnia zakończenia
szkolenia.
6. W stosunku do Przedsiębiorców, Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do
pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po
przekroczeniu terminu, o którym mowa w pkt. 5 niniejszej procedury reklamacyjnej.
7. Organizator szkolenia ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
8. Organizator szkolenia ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o
dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
9. Pozostałe kwestie związane z reklamacją normowane są Regulamin oraz obowiązujące
przepisy prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
10. W przypadku rozbieżności między treścią tego Regulaminu a Regulaminu strony
internetowej, wiążący jest ten Regulamin.
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI